سال ۱۴۰۳، سال جهش تولید با مشارکت مردم
کشور هندوستان که طی سال‌های اخیر در زمره ۷ اقتصاد برتر دنیا قرار گرفته است، برنامه‌های منسجم و گسترده‌ای برای گسترش اکوسیستم استارت‌آپی خود برنامه‌ریزی و اجرا نموه است که این فعالیت‌ها در اینترنت با هشتگ #startupindia رهگیری و شناخته می‌شود. روشن است که معرفی و پافشاری بر یک هشتک مشخص، می‌تواند آن را به یک نماد ملی تبدیل نموده و باعث جهت‌بخشی فعالیت‌های رسانه‌ای گردد. به عنوان مثال جستجوی هشتگ #startupindia در گوگل بیش از ۴ میلیون نتیجه دارد در حالی‌که جستجوی #iranstartup حتی یک یافته به همراه ندارد.
اگرچه در حال حاضر، وب‌سایت https://ito.gov.ir/fa/irannoafarintips زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین وب‌سایت https://irannoafarin.ir/ توسط بخش خصوصی با همین نام‌ها وجود داشته و فعالیت می‌کنند، اما معرفی و استمرار بر معرفی یک هشتگ واحد، می‌تواند یک همسویی رسانه‌ای گسترده‌تر را پیرامون نوآوری و اقدامات کارآفرینانه رقم بزند. بنابراین شایسته است همه دانشگاه‌ها و مراکز فعال در زمینه نوآوری و کارآفرینی، اقدامات رسانه‌ای خود را با هشتگ #iranstartup و #ایران_نوآفرین گزارش نمایند. شایان ذکر است، دانشگاه اصفهان به عنوان پیشگام این مسیر، تمام محصولات چندرسانه‌ای خود را هشتک‌های ذکر شده منتشر می‌نماید.
برای مشاهده اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.
تنظیمات قالب