ارتباط با ما
ورود اعضاء
نقشه سایت
سایت اصلی دانشگاه
متن جستجو را وارد كنيد
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر
FR
AR
EN
!!!b1!!!
!!!b1!!!
درباره ما
مدیریت و کارکنان
نقشه مکانی
تماس با ما
آیین نامه و فرم
اساسنامه ناحیه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان
آیین نامه داخلی ناحیه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان
آیین نامه نحوه اداره مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان
آیین نامه ی نحوه ی شکل گیری و اداره ی واحدهای کارآفرینی و نوآوری در دانشکده های دانشگاه اصفهان
فرم شماره 1: معرفی متقاضیان استقرار
فرم شماره 2: تعهدات مالی متقاضیان استقرار
پذیرش
ضوابط پذیرش
فرایند پذیرش
مجموعه های مستقر
واحدهای مستقر در ناحیه نوآوری
گزارش واحدهای مستقر
روابط عمومی
بروشور آشنایی با ناحیه نوآوری
راهنمای ارتباط با ما
محتوای سئو محور چیست؟
در پست قبلی، نوشتن محتوای سئومحور به عنوان یکی از نکات مهم در نگارش رپورتاژ موفق بیان شد. حال سؤالی که پیش میآید این است که تولید محتوای سئو چیست و چه نقشی در شناخته شدن یک برند توسط مخاطبان دارد؟
لازم است بدانید محتوای تبلیغاتی شرکت شما در در دنیای وب دیده نمیشود، مگر اینکه به نحوی عمل کنید که ابزارهای جستجوی وب شما را شناسایی و معرفی کنند. برای این منظور میبایست محتوا سئومحور ارائه کنید. قبل از نگارش محتوای سئومحور از خودتان بپرسید:
• چه کسانی مخاطب شما هستند؟
• چه نوع محتوایی مورد نیاز مخاطبان شما است؟
• کاربران شما از طریق چه کلماتی در موتورهای جستجو به دنبال این محتوا میگردند؟
• کاربران شما به چه محتوایی نیاز دارند؟
پس از کسب اطلاعات مربوط به سؤالات فوق، نوبت به نگارش مطلب میرسد. برای نگارش مطلب سئومحور نکات ذیل مهم است:
1. درنگارش مطلب به خوانایی مطلب، طول پاراگراف، استفاده بجا از ویرگول و سایر قواعد نگارش دقت نمایید؛
2. برای بهبود محتوا، مطلب خود را با مثال و استفاده از تصویر مرتبط تقویت کنید؛
3. از کلیدواژههای مناسب برای محتوای خود استفاده کنید. برای این منظور ابزار Search Console گوگل در قسمت Search Analytics به شما کمک میکند و فهرستی از کلیدواژههایی که با محتوای شما نزدیک است، ارائه میکند؛
4. اگر قبلاً مطالبی مرتبط با موضوع محتوای فعلی خود نوشتهاید، به آن لینک بدهید تا پست جدید شما غنیتر شده و رتبه پستهای قبلی نیز بهتر شود؛
5. قبل از انتشار، محتوای سئومحور خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهید تا آن را بخواند. از آن شخص بخواهید تا مفهوم اصلی پست شما را حدس زده و اشتباهات تایپی و گرامری را اصلاح کند؛
6. پست یا محتوای اطلاعاتی خود را به صورت منظم منتشر کنید، زیرا اگر وبسایت شما فعال نباشد کمتر مورد توجه گوگل قرار گرفته و طبیعتاً کمتر مورد جستجو قرار میگیرد و این امر ممکن است بر رتبهبندی وب سایت شما تأثیر منفی داشته باشد؛
7. در پستهایی که در شبکههای اجتماعی منتشر میکنید از هشتگ (#) مرتبط و مناسب استفاده کنید.
برای مشاهده اطلاعات بیشتر
کلیک
نمایید.
تاریخ به روزرسانی:
1401/03/08
تعداد بازدید:
553
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه اصفهان
می باشد.
Powered by
Dorsa
Portal