ارتباط با ما
ورود اعضاء
نقشه سایت
سایت اصلی دانشگاه
متن جستجو را وارد كنيد
۱۴۰۳ شنبه ۱ دي
FR
AR
EN
!!!b1!!!
!!!b1!!!
درباره ما
مدیریت و کارکنان
نقشه مکانی
تماس با ما
آیین نامه و فرم
اساسنامه ناحیه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان
آیین نامه داخلی ناحیه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان
آیین نامه نحوه اداره مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان
آیین نامه ی نحوه ی شکل گیری و اداره ی واحدهای کارآفرینی و نوآوری در دانشکده های دانشگاه اصفهان
فرم پذیرش در ناحیه
پذیرش
ضوابط پذیرش
فرایند پذیرش
مجموعه های مستقر
واحدهای مستقر در ناحیه نوآوری
گزارش واحدهای مستقر
روابط عمومی
بروشور آشنایی با ناحیه نوآوری
راهنمای ارتباط با ما
ریپورتاژ آگهی چیست و چگونه یک رپورتاژ خوب بنویسیم؟
Caption رپورتاژ نوعی متن برای معرفی خدمات یا محصول یا ویژگیهای کسب و کار بهصورت تبلیغ در قالب تصاویر میباشد. در واقع رپورتاژ یک قالب و شکل چاپی یا الکترونیکی منحصربهفرد است که یک شرکت یا یک سازمان برای بازاریابی و انتقال پیام برند و محصولات خود منتشر میکند و برای انتشار آن در مجله، روزنامه یا وبسایت (برای فضای مورد نیاز جهت ارائه محتوای متنی رپورتاژ آگهی) هزینهای را پرداخت میکند.
در دنیای الکترونیکی امروزی، رپورتاژ همان آگهی متنی است که در دیگر سایتها منتشر میشود و یک یا چند لینک با توجه به محتوا و موضوع آن در رپورتاژ قرار دارد. نکته قابل توجه این است که بر اساس جدیدترین الگوریتمهای گوگل، دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایتهای پربازدید و معتبر بالاترین تاثیرگذاری را در ارتقاء رتبه سایت در گوگل دارد.
متخصصان نگارش رپورتاژ معتقد هستند که رعایت نکات ذیل در نگارش رپورتاژ موفق، موثر است:
1. در اولین قدم نوشتن تیترهای جذاب بسیار مهم است. در نوشتن رپورتاژ از عبارات تخصصی و نامفهوم استفاده نکنید؛
2. درباره چیزی بنویسید که کاربردی و جالب باشد؛
3. تعیین کنید که هدف شما از تولید محتوا و انتشار رپورتاژ آگهی چیست؛
4. شناخت ویژگی مخاطب از دیگر نکات کلیدی در نگارش رپورتاژ است، باید مشخص کنید تولید محتوا برای چه افرادی با چه ویژگیهایی قرار است نوشته شود؛
5. کلمات کلیدی را درست انتخاب کنید؛ زیرا کلمه کلیدی در هدایت کاربر به محتوای شما و در درک مطالب شما توسط موتورهای جستجو تاثیر دارد؛
6. انتخاب عنوان جذاب از دیگر نکات مهم است. عنوان مقاله محرکی است که باعث میشود کاربر تصمیم بگیرد بر روی محتوای شما کلیک کند یا نه؛
7. نوشتن محتوای سئومحور (با محتوای سئومحور در پست بعدی بیشتر آشنا خواهید شد)
8. از جلوههای بصری استفاده کنید؛
9. در آگهی نام برند به طور کامل معرفی شود؛
10. رپورتاژ آگهی خود را غرق در لینک نکنید! از لینک در 300 کلمه اول استفاده نکنید؛
11. بعد از انجام تمام کارها، یک بار متن را از نگاه مخاطب مطالعه کنید؛
12. در یک سایت معتبر منتشر کنید.
یکی از روشهای موثر در بازاریابی موفق، پرداختن به امر رپورتاژ است. واحد مشاوره کسب و کار، مستقر در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه اصفهان نیز به این مهم توجه ویژه دارد و واحدهای فناور مستقر در این مرکز، در صورت تمایل میتوانند از راهنمایی کارشناس مربوطه در این خصوص استفاده کنند؟
اقتباس از: https://ecomotive.ir/1400/11/18/how-to-write-an-ad-report/
برای مشاهده اطلاعات بیشتر
کلیک
نمایید.
تاریخ به روزرسانی:
1401/02/24
تعداد بازدید:
373
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه اصفهان
می باشد.
Powered by
Dorsa
Portal