اولین جلسه از گروه اول کارگاه «استراتژی و مارکتینگ» برای شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان برگزار شد.
مدرس کارگاه: مهندس سروش زارع (متخصص دیجیتال بیزینس و نوآوری بازار)
تاریخ برگزاری: یکشنبه 23 آبان ماه 1400- ساعت 9 تا 11
در این جلسه فرایند برنامه ریزی استراتژیک، آنالیز محیط داخلی و خارجی، آنالیز SWOT ، مزیت رقابتی و.... مطرح شد و شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان به تجزیه و تحلیل استراتژی و مزیت رقابتی مبتنی بر نوآوری و فناوری شرکت خود پرداختند.