ارتباط با ما
ورود اعضاء
نقشه سایت
سایت اصلی دانشگاه
متن جستجو را وارد كنيد
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر
FR
AR
EN
!!!b1!!!
!!!b1!!!
درباره ما
مدیریت و کارکنان
نقشه مکانی
تماس با ما
آیین نامه و فرم
اساسنامه ناحیه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان
آیین نامه داخلی ناحیه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان
آیین نامه نحوه اداره مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان
آیین نامه ی نحوه ی شکل گیری و اداره ی واحدهای کارآفرینی و نوآوری در دانشکده های دانشگاه اصفهان
فرم شماره 1: معرفی متقاضیان استقرار
فرم شماره 2: تعهدات مالی متقاضیان استقرار
پذیرش
ضوابط پذیرش
فرایند پذیرش
مجموعه های مستقر
واحدهای مستقر در ناحیه نوآوری
گزارش واحدهای مستقر
روابط عمومی
بروشور آشنایی با ناحیه نوآوری
راهنمای ارتباط با ما
چگونه استارتاپ ها می توانند در رقابت با شرکت های بزرگ پیروز شوند؟
برای یک استارتاپ، دست یافتن به بازار دشوار و زمانبر است؛ اما اگر بازار هدف به درستی و به طور منحصربهفرد انتخاب شود، در بلندمدت سودآوری تضمینشدهای خواهیم داشت.
چهار فاکتور مهم و اثرگذار که به استارتاپ ها در رقابت با غول های کسبوکار می تواند کمک کند:
۱. بخش خاص بازار خود را بشناسید:
شناخت بازار خاص و بازاریابی در آن به استارتاپ ها برای خرید و فروش سریعتر، درآمد بیشتر و امکان رشد هرچه بیشتر در آینده کمک می کند. شرکت ردبول (Red Bull) در ابتدا قوطی¬های نوشابه خود را بدون هیچ بازار خاص و حتی استراتژی رقابتی در صنعت نوشیدنی های انرژی زا برای فروش به عموم قرار داده بود؛ به طوری که مشتریان نمی¬توانستند تشخیص بدهند که ردبول نوشیدنی انرژیزاست یا نوشیدنی معمولی! نتیجه مشخص است: فروش پایین!
ردبول با شناخت این موضوع بر گروهی خاص از مشتریان یعنی ورزشکاران تمرکز کرد و نوشیدنی خود را در رویدادهای مختلف ورزشی تبلیغ میکرد و به فروش می رساند. با هدفگذاری بر روی مشتریانی مشخص، ردبول فروش خود را به طور جهشی افزایش داد؛ به طوری که اکنون حضور ردبول در هر رویداد ورزشی یا مرتبط با ورزش را میتوان دید.
۲. مزیت رقابتی خود را بشناسید و به رخ بکشید.
برای جذب مشتریان بیش از همه چیز، داستانسرایی موثر است. مردم داستان را دوست دارند. قسمت اصلی داستان شما، از مزیت رقابتی و ممتازی شما نسبت به رقیبان شروع می شود. در واقع کار اصلی شما پیدا کردن این مزیت رقابتی و بعد تبدیل آن به داستانی جذاب از استارتاپ خود و قرار دادن آن در کمپین های تبلیغاتی و وبسایتتان است.
۳. محصولات و خدماتتان را به طور جذاب بیان کنید.
بر اساس تحقیقات جدید شرکت مایکروسافت، از سال ۲۰۰۰ میلادی به این طرف میانگین زمان توجه انسانها به یک موضوع از ۱۲ ثانیه به ۸ ثانیه کاهش یافته است. اگر شما صاحب استارتاپ هستید یا قصد راهاندازی استارتاپ خود را دارید، فقط کمتر از ۸ ثانیه فرصت دارید که مشتریتان را در هرکجا که محصولتان را می بیند به خود جذب کنید. وب سایت یا تبلیغات شما باید طوری جذاب طراحی شده باشد که در ابتدا مشتری را به سمت خود بکشاند تا بتوانید بیشتر راجع به محصول یا کسبوکارتان توضیح دهید و او را راغب به استفاده ازخدمات یا محصولاتتان بکنید.
۴. با ایجاد خدمات به مشتریان مناسب، روابطی وابستهکننده با مشتریانتان برقرار کنید.
یکی از ویژگی های کوچک بودن کسبوکار و استارتاپی بودن، امکان ارتباط مستقیم با مشتریان، بدون بروکراسی و واسطه های مرسوم در شرکت های بزرگ است. با استفاده از این ظرفیت، فضایی را برای درک بهتر مشتریان و رفع بهتر نیازها و انتظاراتشان فراهم کنید.
منبع:
https://www.khoshfekri.com/all/startup-vs-corporate
برای مشاهده اطلاعات بیشتر
کلیک
نمایید.
تاریخ به روزرسانی:
1400/07/12
تعداد بازدید:
222
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه اصفهان
می باشد.
Powered by
Dorsa
Portal